Dessa inskolningsdagar på dagis (förskolan.. ) är i princip över och det har gått såå jäkla bra rent ut sagt! Jag var lite "orolig" eftersom M är en rätt försiktig tjej som gärna hänger i famnen, men jisses! Hon har överraskat mig! Eller oss rättare sagt. :) 

Hon i princip springer fram till grinden när vi kommer dit, och vill inte riktigt följa med hem när det är dags. Haha! Hon har redan fått en kompis och hon verkar trivas bra med pedagogerna. Fantastiskt! Vi har även upptäckt att det bästa hon vet är att gräva i sandlådan. Lite smått chockerande då hon avskyr att bli kladdig och smutsig.. Men att gunga står fortfarande långt ner på listan över roliga saker. 

Nåväl! Nog om lillfröken! Nu ska jag söka lite mer jobb och knåpa lite på det personliga brevet. Hur tråkigt?! 

En dusch vore på sin plats också så jag är redo när det är dags att hämta! 

Tjing! 


1 kommentarer

Vera

23 Apr 2016 13:50

Sök på bolaget, dom söker sommarpersonal iaf :)

Svar: Haha tack för tipset! Bolaget är nog inget för mig dock.. Eller stillasittande överlag. Jag vill röra på mig ;p
lindforsjessi.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej