Den här veckan har gått väldigt snabbt och det är helt underbart. Jag hade helst tagit helg typ igår.. :) 

Idag, efter en timma med tårar från lillfröken, fick jag iaf nog och hörde av mig till BVC gällande hennes mage. Hon har haft det lite trassligt med den ett par månader (?) och det blir liksom inte bättre. Redan på fredag fick vi en tid, så nu håller vi tummarna för att vi får ett annat besked än "Ge henne katrinplommonpuré och även en klick messmör i vällingen" som 1177 sa till mig. 

Nåväl! Annars rullar dagarna på, även om dom är ganska likadana för det mesta. Längtar som aldrig förr efter solsken och lite mer värme. Kunna inviga conversen som R överraskade mig med för några månader sedan, köpa nån härlig vårjacka och sedan upptäcka blommor och natur med M. (Hon älskar blommor!) 

Nehe! Nu ska vi casta igång Strike Back och luta oss tillbaka i soffan. 

Tjing! 




Kommentera

Publiceras ej