Och helgen är snart slut.. Tyckte nyss den började? Men det är väl så när man har saker att göra hela tiden. Det kan nog vara det jag kan sakna allra mest ibland.. Att bara få ligga och lata en hel dag utan att göra ett skit. Inget mer än att äta och glo på tv typ. Hehe. Meen det kommer det med, om några år... 

Nåväl! Igår var vi ju på kalas en sväng. M tyckte det bästa var att få sitta hos Jocke (en kille hon träffat en gång förut, som bebis) och titta på Ipaden. Vi har fortfarande inte "introducerat" den här hemma, så det kan ju bero på det. Han var spännande helt enkelt! 🙈 

Idag har vi mest tagit det lugnt. Jag fick sovmorgon till halv nio och sen tog vi en sen frukost vid tio efter lite bus och så. Efter dusch och allt så tog vi på oss och knallade ut. Jag ville testa att cykla på riktigt med Maya. Och det gick hur bra som helst, hon verkade älska det! Så pass att hon till slut somnade där bak när Robin testcyklade med henne, haha! 

Men det känns härligt att det går bra utan tårar. Det underlättar vissa saker, som framtida lämningar och hämtningar på dagis osv. :) Fram till dess att jag tagit tag i det där förbannade körkortet alltså.. Det börjar kännas lite småsurt att ha en bil men aldrig kunna köra den. 

Nåväl! Nu ska jag väcka lillfröken och sen ska vi länna henne hos sin farmor en stund. Vi ska nämligen hämta en massa pant hos min bror han samlat på sig ett tag.. Han har varken bil eller körkort så han sa att om vi hjälper honom med det så får vi behålla alla pengar. Win-win så att säga! :) 

Tjing! 









Kommentera

Publiceras ej