Ja, nu är det dags för ett inlägg. Det händer så mkt just nu att jag liksom glömmer bort det här med bloggandet.. Eller att jag glömmer är väl att ta i, men just nu tycker jag det är roligare att läsa bloggar istället för att skriva i min egen. Mitt liv är ju inte riktigt fullt så intressant som låt oss säga; Isabella Lövengrip. Yes, jag har blivit ett inbitet fan av den häftiga tjejen! Två år yngre än mig och har kommit såå långt i livet! Mäktigt! 

Nåväl! Nu har jag både tid och lust och Maya sitter här snällt bredvid och kikar på Alfons Åberg. Favvon just nu! 

Yes, jag blev en mamma som låter min 1,5 åring titta på tv.. Hemska jag! :) Idag ska vi dock väga upp tv-tittandet med ett svettigt pass i tvättstugan innan vi ska träffa kompisar i lekparken. 

Annars då? Jo jag är återigen en arbetare. Denna gång en arbetande mamma, hehe det känns fortfarande konstigt ibland att kalla sig själv mamma. Jag skrev iaf papper förra veckan, visserligen bara som vikarie, men det är bättre än inget då jag tydligen går miste om A-kassa pga missförstånd. Fantastiskt! Det enda jag suttit och betalat i alla dessa år är deras fester, utan att kunna få en krona tillbaka. Känns bra Kommunal! 👌🏼 

Nehe! Nog med klagomål! Nu ska jag plocka fram frukost. 

Man får äta sent på sin lediga dag. R däremot jobbar idag och tar ledigt imorgon så M slipper vara på dagis. 

Tjing! 



Jag och R köpte en kaffebryggare till oss själva i tvåårsförlovningspresent. Välbehövlig och efterlängtad. Vilket kaffe den brygger sen då! 😍 
Igår tog jag, mamma och M en glass i solen. M fick en helt egen glass som hon inte ens smakade på.. Haha om hon bara visste vad hon gick miste om. 


Kommentera

Publiceras ej