Ja, idag ska vi fira min.. Svägerska? Jag är så dålig på det där. Men Robins brors fästmö är det iaf som vi ska fira! 

Klockan två ska vi vara där, mitt i Mayas sovstund, så vi tänkte ta oss en promenad innan så hon hinner sova lite iallafall. Kanske kan lyckas få med R ner på stan en sväng samtidigt. Det kliar i mina shoppingfingrar, som vanligt haha! 

Igår hade vi en bra dag, jag och M. Humöret var på topp och vi hade saker och göra mest hela tiden. En sväng på stan som sagt med min mamma, sen hem till henne på kaffe och lek innan vi gick till Emma. Då det var lite kyligt så tog vi "lekdejten" inomhus istället. M är ju väldigt försiktig, precis som mig, så hon hängde mest i mitt knä men vågade pyssla lite själv med Olivers leksaker. Så att säga lekdejt är ju att ta i, när så små barn inte direkt leker med varandra. ;p 


Nehe! Nu börjar både jag och M bli lite hungriga här så vi ska nog börja förbereda frullen! R har ju sovmorgon idag.. 

Igår hos mamma påpekade hon att jag och M matchade. Först förstod jag inte vad hon menade utan tänkte bara "ja, vi har svarta leggings båda två.." Men innan vi skulle gå därifrån såg jag oss båda i spegeln och insåg hur mkt vi matchade 😂 Haha! 

Djurälskaren. ❤️ 

Kommentera

Publiceras ej