Här var det länge sedan det skrevs något.. Men det har varit så mkt annat! Sjukdomar hit och dit, inskolning och en massa annat. Men nu har jag ett par minuter över innan jag ska kliva in och hämta M på förskolan. 

Har lämnat henne i ca en timma idag, så hon skulle få äta lunch där utan mig med sina nya kompisar. Tror det går alldeles toppen! :) 

Så fort vi kommer hem ska jag kasta i mig lunch. Är såå hungrig efter att ha cyklat runt i 45 minuter i kylan, haha! Jäkla sol och försvinna sådär.. 


Nåväl! Annars rullar dagarna på, precis som vanligt. Snart är det förhoppningsvis lite varmare ute så man kan vara ute ännu mer! Lillfröken älskar det, jag med! :) Även om jag måste börja jobba snart. Helst typ igår 😂 Så vet ni något vettigt jobb, hojta till. Jag är öppen för förslag! 

Nehe, nu ska jag ta och kliva in här. Packa ihop damens saker och sen hämta henne i matsalen. Får se om hon blir glad eller ledsen av att se mig ;p 

Tjing! 






Kommentera

Publiceras ej