Inatt har jag sovit bättre än på länge.. Inget barn hemma att "oroa" sig för! Hon har det såå bra hos farmor och farfar att det liksom inte fanns något att oroa sig för. Vi lämnade henne där runt fyra igår eftermiddag. Tog en tur med bilen och bara njöt. Åkte sen för att handla till middagen - kalvfärsburgare med pommes. Mm-mm! Sen började Mello snart nog, och så fort det var slut så däckade jag. Minns inte när jag höll mig vaken längre än till 23 liksom, hehe.

Idag tog vi sovmorgon till ca 8.30.. Bara det också! Få ligga i sängen och dra sig. Haha, jag tror hon ska få sova borta lite oftare hädan efter. ;)

Städat hemmet har vi gjort, ordentligt! Vi har ju fått fönster utbytta och i fredags blev dom äntligen klara efter 4 veckor. Så det behövdes vill jag lova!

Nu ska vi bära ner lite överflödigt skit ner till förrådet innan vi ska hämta hem lillfröken. Som jag saknar henne nu! (Ja, jag saknar henne massor, trots att det har varit väldigt skönt utan)

Tjing!

Kommentera

Publiceras ej