Dagis, förskola .. Ja, för mig heter det fortfarande dagis. Men jag kanske lär mig snart! Iallafall.. Igår ringde Norrs områdeschef angående vår ansökan om dagisplats, och det visade sig att det är knökfull på hela norr! Även de dagis vi inte ens sökte. Såå, det blir vårt tredjehandsval. Vilket inte gör något, inte alls. Både jag och R blev nästan lite lättade ärligt talat. Hon har en "kompis" som går på det dagiset, och dessutom känner hon en av fröknarna. Vilket på sätt och vis underlättar då vår lilla dam är väldigt försiktig bland nya människor. Väldigt blyg till en början och håller sig med oss .. Trots att hon är väldigt social på samma gång. Hehe, tror hon brås rätt mkt på mig till sättet ändå.

Nåväl. Det kommer bli kalas det där! Och om en månad börjar hon, som det ser ut just nu iaf. :) 

Ska bli skönt att få lite ordning på vardagen. Fasta tider, få tag på ett(flera?) jobb och allt sånt! Har fått två erbjudanden men det ena är inte förrän i sommar och det andra lockar inte så mkt. Typ inte alls för att vara ärlig.. Vården är väl det sista jag vill tillbaka till, men man har väl inte så mycket val så som det ser ut med arbetsbristen som pågår! 

Nehe! Nu ska jag passa på att läsa lite medan damen snarkar sött i sitt rum. 

Tjing! 

Fröken som älskar pandor! Och hundar! Och ja.. Typ alla djur 😂 


1 kommentarer

Veronika

09 Mar 2016 13:59

Sök på guldfynd dom sökte, även om det kanske inte är någon 100% tjänst så tjänar man ju bra på helger osv i Handels

Svar: Tack för tipset! 👌🏼😘
lindforsjessi.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej