Rätt så härligt ändå, även om det är ett tag kvar till R's semester. Vi har verkligen njutit i helgen! Varit ute hela dagarna och umgåtts med vänner både lördag och söndag. Underbart! 


Igår var jag och lillfröken hos min mamma en sväng, annars var vi mest hemma och hängde. Det behövdes efter den fartfyllda helgen! Idag däremot är hos på dagis och jag sitter här hemma framför bärbara datorn och letar jobb. Det går dock väldigt trögt för jag hamnade i shopping-mode igår.

Både jag, R och M fick kläder beställda från nätet igårkväll, och det suget fortsatte lite idag. Så nu är det även en härlig långkjol påväg hem till mig. Jag är inte så mkt för shorts och korta kjolar.. inte alls faktiskt. Jag har så bleka ben att dom är genomskinliga och det hjälper liksom inte att sola dom. Jag får en röd rand mitt på framsidan av smalbenet, det är det enda. Haha! Så jag har gett upp den fantasin om bruna härliga sommarben .. Så långkjolar är mina bästa vänner heta sommardagar! 

Nehe! Nu ska jag glo runt lite mer innan det är dags för en tidig lunch. Vi åt frulle så tidigt idag att magen faktiskt redan kurrar.. 

Tjing! 





Lortgrisen 😂 


Kommentera

Publiceras ej