Maya är iaf ledig från dagis idag. "Planen" var att jag inte skulle jobba alls, utan vi skulle hitta på bus hela dagen, men så ringde min chef igår och frågade om jag kunde hoppa in mellan 13&16.30 på Duveholmsskolan idag. Lagom en fredag, så jag tackade ja!  

Hittills har vi ätit lång frukost och duschat. Nu ska vi alldeles strax knalla bort till lekparken en stund innan det är lunchdags. Efter lunch och innan jag ska iväg så ska lillfröken lämnas hos sin mormor. Hon kunde ställa upp som lite barnvakt tills vi slutat jobba. Maya älskar att vara där så jag tror inte hon kommer lida. ;p 

Annars har vi en helt oplanerad helg än så länge. Tar dagarna som dom kommer helt enkelt! Mors Dag på söndag så jag hoppas iaf på lite sovmorgon och kaffe på sängen då ;) 

Tjing! 

Vår kaffedrickande lilla tös... 

Vi hoppade i vattenpölar igår eftermiddag. Rätt så uppskattat! R tyckte mest det var jobbigt att hon blev blöt medan jag ropade "hoppa mer!" och hoppade även jag! Lite vatten är inte farligt.. Dessutom finns det både tvättmaskiner och dusch! 

Kommentera

Publiceras ej