Bästa hälsningen jag någonsin hört. "Heej" säger Maya, med sin mysiga röst, när man kommer in till henne på morgonen. Det gör att även en morgon som börjar klockan sex känns mindre jobbig! 

Nåväl! Idag väntar en sväng till Guldfynd med min mamma medan Maya snarkar, sen i eftermiddag ska jag och M på lekdejt med Emma och Oliver! Jag längtar!! Vi träffar alldeles för sällan, men det blir ju så när hon nu börjat jobba heltid. Idag skulle hon dock kompa sista timman så vi ska hinna ses. :) 

Nu ska jag vika in gårdagens tvätt innan lunchen! 

Tjing! 

Den ena tumlaren i tvättstugan är nämligen trasig, därför får vi klädkaos i vardagsrummet.. Jag hatar när det står såna klädställningar framme. Finns nog inget fulare 😂 När vi köpt hus så ska vi ha en stor härlig tvättstuga med både torkskåp och tumlare, och inget jäkla klinkers! 

Kommentera

Publiceras ej