Om några timmar tar vi helg, lite tidigare än vanligt. Robins kollegor, som visserligen sitter ända uppe i Ö-vik, ska paddla kanot idag medan R ska jobba. Så då kan man ju passa på att smita lite tidigare såklart! 

Vi ska åka ut på landet i eftermiddag. R's pappa ska bjuda på mat - grillat! Jag är egentligen inte superälskare av grillat men R är. Det är det bästa han vet.. Jag kan inte riktigt förstå det där. Istället är jag mer för att sitta runt en eld och grilla korv och marshmallows till efterrätt, hehe. Men det ska nog smaka finfint ikväll! 

Misstänker att det kommer bli en hel del utelek först. Åh vad Maya kommer trivas där i sommar! :) En hund, en stor tomt och traktorer som åker förbi. 👌🏼 


Nähä! Nu ska jag ta en liten paus. Lägga upp benen på soffbordet, ta en kaffe och bara andas en stund! 

Nästa vecka hoppas jag dock på en massa jobb! Less på att sitta hemma! 

Tjing! 


Kommentera

Publiceras ej